Teorie tygra

Muži chtějí svobodu a ženy kontrolu (?)

Jsou to tři roky, co jsme si jako svobodný pár vyšli s mužem do kina na film Teorie tygra. Je to česká komedie o propastných rozdílech mezi světem zadaných mužů a žen. Tři generace žen (Janžurová, Balzerová, Vilhelmová) obětovaly všechen čas rodině, ale nikdo jim za to není vděčný. Ony totiž nenechají své protějšky nadechnout. Inu, podívejte se na trailer a posuďte sami.

Tohle ale nemá být upoutávka na film. Před třemi lety jsem byla zadaná a několik měsíců izolovaná doma na rizikovém těhotenství. Po filmu, který měl být prima rozptýlením jsme se s mužem příšerně pohádali. Vlastně lépe řečeno - kvůli filmu. Protože jak je možné, že on si zaslouží svobodu, když o něj chci já pečovat.?! A teď si budu chvíli zaslouženě sypat popel na hlavu. Vy to asi nevíte a můj muž se tím nikde nechlubí, ale já jsem občas byla (asi 18 měsíců za poslední 4 roky) pěkná štěkna/hysterka/fúrie. A on si mě i přesto vzal.

Přísahala bych, že ten film s ním už nikdy nechci vidět. A úplnou náhodou jsme se včera večer usadili na pohovku, když už obě holky spaly a zrovna dávali Teorii tygra. Film skončil, dali jsme si pusu a šli spát (abych mohla za hodinku poprvé vstávat k mladší dceři). Proč jsem krucinál tenkrát tak vyváděla? Došlo mi, že už možná nejsem taková stíhačka jako dřív. Že ho vlastně občas klidně pustím na pivo a nakonec jsem i ráda, že mám večer pro sebe. Že jsme v životě našli rovnováhu. A že v našem životě toho ohromě moc změnily děti. Možná, že teď komanduju místo manžela spíš je a až vylétnou z hnízda, bude to přesně jako v tom filmu. Měla bych ho raději předem varovat. 

Komentáře

  1. Člověk se pořád mění a vyvíjí. Oba jste nasbírali spoustu nových zkušeností a určitě jste i dospěli. A věřím, že i holky vás lecčemu naučily :-). Tak to má být. Film jsem ještě neviděla, ale všichni mi ho doporučují, takže ho snad brzy zkouknu :-).

    P.S. Ta ochrana proti spamům je fakt příšerná :-D. Nevím proč, ale už všech komentářů mi zveřejnění trvá sto let, protože já evidentně všechny ty autobusy, semafory a přechody nevidím :-D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží