S rodiči na dovolené (očima tříleťáka)

Ahoj všichni, jsem Katy a budou mi v září tři roky. Zítra se vracíme z dovolené a já vám chci říct, jaký to bylo.
Takže jeli jsme sem autem a pak taky hodně tady. A jezdili jsme i na kole. Mám super růžovou helmu se zvířátkama. Je tam tygr a slon. A táta mě vozí na kole a vždycky mu to trvá, než mě tam vysadí a tak na něj volám: Já chci nahoru, nahoru! Malá ségra jezdí s mámou. Rodiče si chtěj asi dokázat, že ještě nepatří do starýho železa, i když se za poslední tři roky nevyspali ani jednu noc v kuse. A tak táta chválí každej kopec, že je prý v pohodě a máma teda neříká nic a je celá červená v obličeji.

Byli jsme se podívat v Pohádkové vesničce. Nemůžu se rozhodnout, jestli až vyrostu, budu princeznou nebo vílou. Sněhurka povídala, že je to docela těžký a že ji nejdřív otrávila hnusná ježibaba, než ji políbil princ (tu Sněhurku). A to se mi teda moc nechce. Ale na zas měla plný košík lízátek, to by bylo dobrý. Jedno jsem dostala, ale pak už jsem nemohla, tak ho naši chtěli dát ségře, tak jsem ho radši hodila na zem pro mravence. Vůbec se o ty mravence celkem často starám, aby měli co papat.

Dneska jsme byli plavat! Myslela jsem, že je to óbr bazén, ale prej to byl rybník. A měli tam zmrzlinu (a k tomu palačinku). A taky hranolky. Ty si chtěl dát táta, ale byla jsem rychlejší. A taky jsem musela nakrmit mravence. Přece jim nebudu dávat svoji zmrzlinu. Když nechci jít z vody, táta vyhrožuje, že mi dá na zadek. Ale nedá.

Jela jsem na koni. Fakt velkým. Fakt dlouho! Hrozně mě chválili, že se držím. Chtěla jsem ho ale pořád hladit. Chci si ho vzít domů. A jezdit na něm po zahradě a krmit ho senem a zmrzlinou. Všichni by mi záviděli! Byl by to můj mazlíček.

Tak ahoj zas příště. Naši zase určitě vymyslí nějakou akci.

Komentáře

  1. To vypadá na krásnou a akční dovolenou :-). Na tom koníkovi jí to moc sluší, nějakého byste jí měli pořídit :-P :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bychom měli doma velmi brzo zoologickou zahradu. Naše holčička by si adoptovala kde co. Kdybys viděla, jakou má radost u babičky, že jí lezou doma mravenci! Dává si je do autíček, lodiček.. jen jestli už to není týrání zvířat :-D

      Vymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží