Knižní přírůstky - konec července (BETA)

Když mi nabídli k recenzi Pařížského architekta, dlouho jsem neváhala. Knihy o druhé světové válce jsou teď v kurzu a mě rozhodně beletrizované příběhy baví. Hned u snídaně jsem začala číst a musím říct, že autor vypráví opravdu poutavě. Navíc je to historik, takže v příběhu zmiňuje docela dost zajímavostí o dopadu okupace nejen na Židy, ale i ostatní obyvatele Paříže. Mluví o nedostatku, oficiálních i neoficiálních nařízeních… 

Hlavní hrdina dostane od bohatého podnikatele velmi zajímavou nabídku - vybudovat v jeho bytě geniální skrýš pro Žida, kterého by mohlo hledat gestapo. Odměnou je mu nejen spousta peněz, ale i kontrakt na projektování továrny. Na druhou stranu každému, kdo pomáhá Židům, jde o život.

Poslední vlak do Helsingøru krásně recenzovala moje oblíbená blogerka na blogu Knihomolský deník. Navíc se mi Edice evropská literatura zalíbila už při čtení knihy Léon a Louise. Má dokonalý malý formát a pěkné obálky. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží