Knižní přírůstky červenec 2019 (9 knih)


Knižních přírůstků za těch pár červencových dní je dost - hned devět knih. To budou prázdniny!
Tak to vezmeme abecedně (a dokonce i podle data dodání).

1. Nakladatelství Beta

Podařilo se mi dostat na seznam vyvolených recenzentů, kterým pravidelně chodí maily s nabídkou nových knih. Zaujala mě kniha z edice anglická literatura Léon a Louise. Upřímně - získala si mě doslova na první pohled tou letní, snovou obálkou. Navíc mé srdce teď touží po nějakém lehkém čtení a doufám, že Alex Capus se mi trefí do vkusu.

„Jsou mladí a mají se rádi, ale válka je rozdělí: to je příběh Léona a Louise. Začíná setkáním na pobřeží Atlantského oceánu během první světové války ve Francii, které se ovšem právě stalo cílem leteckého útoku. Oba si víc než deset let myslí, že ten druhý při náletu zahynul. Zdánlivě ztracený milostný příběh pokračuje osudovým setkáním v Paříži...“


2. Knihy Dobrovský - radost pro děti

V nabídce titulů pro recenzenty byly tentokrát i dvě knihy pro menší čtenáře a co bych to byla za mámu, kdybych nemyslela na naše holky. Balíček přišel, starší se hned chopila Světa lesa a nadšeně volala, že je to dárek pro ni. Jakmile zjistila, že knížka vydává zvuky, dobrou půl hodinu se z dětského pokoje ozývaly zvuky ptáků, šelem a jelenů. 

Zvuky přírody: Svět lesa jsou pro větší čtenáře, protože listy má z klasického papíru s vyznačeným místem, které se má stlačit. Obsahuje zajímavé informace o různých typech lesa a jeho obyvatelích. Od stejného autora můžete zakoupit i titul Zvuky přírody: Svět ptáků
A u Dobrovského do 17. 7. 2019 běží velká sleva až 80 % na knížky nejen pro prcky, takže Zvuky přírody stojí o tři stovky míň!

Co má kotě nejradši? Miloučká knížka pro nejmenší děti, která rozvíjí nejen zrak, ale i hmat.


3. Triton - pro děti i maminku
Po recenzování Mauglího  jsem si prolétla nabídku knih pro děti, které nabízí Triton. Je tam moje srdcovka Malý princ s nádhernými ilustracemi Markéty Vydrové ♥.
Úsměvná pohádka Knihožrouti od Kláry Smolíkové.
Brožurka Rok a roční doby.

A pak taky něco pro mámu: od G. R. R. Martina soubor povídek Zpěvy hvězd a stínů. Sice jsem nečetla Písně ledu a ohně, ale už povídkami Písně mrtvých si mě získal.
Hořkosladké příběhy plné osamění a beznaděje vrcholí povídkou Oceloví andělé (And Seven Times Never Kill Man), která dodnes nepozbyla nic ze své hluboké naléhavosti (nominace na Hugo Award 1976). Kniha získala cenu Akademie Scifi, Fantasy a Hororu za rok 2007 v kategorii Nejlepší povídková sbírka.

Do oka mi padla i brožovaná knížka od Jana Jíchy: Dva roky bez prázdninV době, kdy se stalo módou „bojovat proti rakovině“ i na stránkách knih, přichází Jan Jícha s úplně jiným poselstvím: v nemoci je potřeba se především smát. A příležitostí k tomu nabízí ve svém autentickém románu bohatě dost. Je to příběh o naději a uzdravení i tam, kde medicína zklame, o moci lásky uprostřed pokaženého světa a o hledání opravdové víry, která má sílu opravit skutečnost.
Od té doby, kdy kniha vyšla poprvé, změnila život desítkám lidí a pobavila tisíce dalších. Její účinek spočívá v pravdivosti, příběh Šárky a Bohouše se opravdu stal a pokračuje dodnes. Sáhněte po něm a čtěte, jste-li už znaveni světem či knihami, v nichž se všechno sype a ničemu se nedá věřit.


Děkuji všem výše zmíněným nakladatelstvím za zásobu krásných příběhů.

Komentáře

  1. Knížku Co má kotě nejradši miluju už teď😅. Kočky miluju a tohle zní hrozně roztomile. Nemám komu ji darovat, ale aspoň se líbí mně😁.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ RECENZE KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží