99 knih za skvělých 99 Kč

Akce Knihy Dobrovský

Skvělá letní akce pro všechny knižní maniaky teď běží u Dobrovského ♥ Platí jen do konce července!

Navštivte eshop a vyberte si z 99 příběhů ten váš.
Můžu vám s klidným svědomím doporučit Medvěda a Slavíka, kterého jsem na blogu už vychválila asi desetkrát a patří do pětice mých nejoblíbenějších knih. Do košíků bez váhání přidejte i skvělé young adult Poslední číslo, pokud vás baví postapo, zkuste i román Ostrov. Máte chuť na něco mrazivého? Co třeba Zimní lidé?

Já neodolám knize Vermontské psycho, protože autorčina prvotina Zimní lidé mě pořádně postrašila a já se bojím ráda. Poslední pes na zemi prostě proto, že Adrian J. Walker píše skvěle. A do třetice všeho dobrého - přidala jsem ještě knihu Vlci zimy, kterou mi doporučovala kamarádka blogerka.
Výsledek obrázku pro 99 knih za 99 korun

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží