Prázdninové shrnutí - 2 504 stran.

Přečteno knih: 9
Celkem stran: 2 504
Průměrné hodnocení: 4,5 hvězdy

Tituly abecedně seřazené: Děvče - mé dětství a druhá světová válka, Lisey a její příběh, Léon a LouiseMalý princMauglí, Pařížský architekt, Poslední vlak do HelsingøruStranger Things: Temný experiment, Zpěvy hvězd a stínů.

Který z letošních prázdninových pokladů vám můžu doporučit? Nejlíp se mi četl i recenzoval Lisey a její příběh a Pařížský architekt. Naopak nejhorším čtenářským zážitkem pro mě byla kniha Děvče . mé dětství a druhá světová válka. 

Asi jste si všimli, že léto bylo, co se žánrů četby týče, dost různorodé. Taková jsem já. S oblibou říkám, že si ráda přečtu všechno - od ruských klasiků až po jídelní lístek.

A jaké bylo vaše knižní léto?


Komentáře

  1. Opravdu různorodé tituly. ;-) Z tvého seznamu momentálně čtu Temný experiment a jsem zvědavá, jak se příběh rozvine. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží