Beta vydá nálož Kingovek

Začněte šetřit a dělat místo v knihovně

1 novinka a 8 dotisků

Ediční plán na druhé pololetí sice ještě na zveřejnění čeká, ale plánované knihy Stephena Kinga už jsou odtajněny (i když zatím bez obálek).
Snad už v září nás potěší NOVINKOU s názvem Povznesení. Půjde o útlou knížečku o 144 stranách, jejíž děj je zasazen do Castle Rocku, kde se odehrává řada Kingových příběhů. Jsem opravdu zvědavá, jestli bude Povznesení nějak provázáno s dalšími díly série Castle Rock.

Nakladatelství vyslyšelo mnohá přání fanoušků a dalo se do dotisků nesehnatelných titulů. Není to dlouho, co jsem za první vydání Strážců zákona dala v antikvariátu pěknou sumičku, takže tomuto počinu tleskám vestoje.

Kinga sbírám u 12 let a i přesto si budu muset v knihovně udělat místo. Právě vyšla Lisey a její příběh. Tentokrát není tolik prostoru věnováno „bubákům pod postelí", ale koupání se v tůni imaginace. Když King píše o spisovateli, dává nám možná nahlédnout pod pokličku. Tak se podívejte. Navíc má kniha motýla na přebale a já pro ně mám slabost. A pro vás skvělou zprávu - z Bety mi posílají hned dva výtisky a o jeden z nich se bude brzy soutěžit!
nejoblíbenějších příběhů

Beznaděj a Strážci zákona jsou zrcadlové romány. Zajímavé je, že jsou natolik propojené, že v podmínkách k vydání stojí, že oba musí vycházet zároveň (všimněte si, že Strážci zákona vyšli pod pseudonymem Richard Bachman). Pokud máte rádi sérii Temná věž, budete nadšení z propojení světů, postav a motivů. Jsem moc zvědavá, jak se Betě podaří nové obálky. Musíte uznat, že u prvního vydání odvedli grafici perfektní práci.

V září se snad dočkáme i třetího vydání oblíbeného Dlouhého pochodu, v brožované vazbě. Jsem vážně ráda, že jsem neváhala a koupila si ho vázaný.

Brzy by se měl na pultech knihkupectví objevit Ostrov Duma Key. Pamatuju si, jak mě u prvního vydání rozčilovala obálka s holčičkou, kolem které plavou v moři tenisové míčky a ona se usmívá… tak nějak děsivě. Ostrov vypráví o malíři, kterému se po přestěhování začnou s novými obrazy dít zvláštní věci - cokoli namaluje, ožije. A cokoli smaže, zase zmizí.

K dostání bude zanedlouho i oceňovaný mysteriózní thriller Mrtvá zóna (mimochodem je i zdařile zfilmován), ve kterém jakoby si King budoval půdu pro velkolepý Dallas 63. Tentokrát je hlavním hrdinou jasnovidec, který se náhodou dozví o temné budoucnosti váženého politika. A je jediný, kdo může Ameriku zachránit.

A pokud máte rádi Kinga jako mistra hororu, chaosu a konce světa, sáhněte po románu Puls.
Civilizace sklouzla po krvavé stopě do dalšího období temna, což možná někoho nepřekvapí, ale stalo se to takovou rychlostí, jakou nepředvídali ani největší škarohlídi mezi futurology. Bylo 1. října, Bůh dlel na nebesích, burza prosperovala a většina letadel létala načas. Za čtrnáct dní však nebe opět patřilo ptákům a burza se stala vzpomínkou. Příčinou zkázy je jakýsi jev, kterému se začne říkat Puls, a ten se šíří mobilním telefonem. Několik zoufalců, kteří přežili, se najednou ocitne v černočerném civilizačním temnu, plném násilí a chaosu. Kdekdo má mobil. A kdo ho nemá?
Už jen ten skvělý nápad, že se Puls šíří mobily! Pohltí vás to natolik, že se i v reálném životě najednou pětkrát rozmyslíte, než přijmete hovor z neznámého čísla! 

Ve sbírce mi chybí i kniha Srovnáno se zemí. Pamatuju si, že když jsem ji četla poprvé, příliš mě nenadchla. Ale jsem si jistá, že si zaslouží druhou šanci.

Napište mi, na kterou z nich si uděláte v knihovně místo vy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží