Don´t panic? (vol. 2)

Týden druhý

Milé děti, už jsme týden v karanténě
na procházky nosíme roušky ušité z bavlny
protože ty pořádné nejsou k dostání.

Dneska jsem byla po deseti dnech ve městě na nákup
a před lékárnou je cedule se seznamem toho, co nemají
paracetamol, roušky, glycerin, desinfekce...

Lidi panikaří a začínám mít pocit, že je k tomu důvod
vláda podněcuje v lidech strach
a zahrada zeje prázdnotou.

V týdnu bylo moc hezky, teploučko
běhaly jste po zahradě s rouškami
až se mi z toho motala hlava.
Co bude za měsíc, dva?

Po šesti letech mi odešla mi domácí pekárna
na největším českém eshopu s elektronikou prodávali dvě
vše vyprodáno.

A dneska jsem si na internetu musela objednat
chlebovou mouku
protože tady není a kdo ví, kdy bude.?

Pozitiva? Máme jahody se šlehačkou
upekli jsme pivní rohlíky
táta je s námi doma: koukáme na pohádky, děláme dorty z plastelíny...




Komentáře

  1. Nám zase odešel před dvěma dni vysavač. Pravda, měl odslouženo dobrých 20 let. Objednali jsme nový na Alze a ještě ten den odpoledne si ho osobně vyzvedli na pobočce. Bohužel po vybalení, jsme doma zjistili, že je poškozený, takže dneska vratka. Vše bez problémů, paniky, jen ty roušky jsme museli mít, ale tak... Jo, asi mi to tolik nevadí, protože jsem žil dlouho v Japonsku, naopak žena je nepříčetná, když to musí mít na puse.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží