5 tipů na sedačku podle oblíbené knihy

Já už doma svoji pohovku snů mám, byla to jedna z mála věcí, o které jsem při stěhování do vlastního nechtěla s manželem smlouvat. Červenou trojmístnou pohovku z Ikei jsem si před koupí vyzkoušela asi dvacetkrát během skoro deseti let při návštěvách prodejny a byla to láska na první zaplutí do měkkých polštářů. Navíc se dají potahy vyprat, což se dvěma malými dětmi dělám celkem často. A jak se na ní čte? Přímo nebesky!


  1. Dle mého gusta.

Kdybych si měla nějakou z Biano.cz měla vybrat, byla by to úžasně praktická rozkládací rohová sedací souprava s poličkou GRANDE v barvě černá/červená. Prostě proto, že má odkládací prostor na knihy a spoustu místa na válení. Navíc pro mě, jako pro čtenáře Stephena Kinga, je jako dělaná – mrkejte na ty barvy!

2. Pro mágy a lovce příšer

Zaklínač semlel nejen pěknou řádku monster, ale i konkurenci. Jen málokoho nechalo seriálové zpracování chladným, počítačové hry jdou na dračku a knihy se musely dotisknout. Je–li vám nejen svět Zaklínače ale i fantasy blízký, neměla by vám doma chybět velurová třímístná pohovka Skien z prošívaného čalounění s ozdobnými nýty a dřevěnýma nohama, která dokonale zapadá do vintage a glamour stylu. Za to byste groš pustili, no ne?




3. Skandinávie v obýváku.

Severské detektivky a thrillery se těší nepolevující popularitě. Mrazivá atmosféra, všudypřítomný sníh, napětí, temná zákoutí lidské mysli. Larsson, Nesbo, Kepler, Bjork. Nejlepší z nejlepších vás donutí zadržet dech až na neúnosně dlouho. Pohodlně se usaďte třeba do rohové sedací soupravy Catini Arvika, kterou teď pořídíte s dechberoucí slevou, přitáhněte si deku pod bradu a užívejte si Skandinávii u vás doma.



  1. Anglický venkov a šálky s růžemi.

Milovnice světa Jane Austenové a Charlotte Brontëové, které by nejraději žily na venkově počátkem 19. století, si bydlení zařizují ve stylu provence. Právě pro ně je tu pohovka s květinovým vzorem Country Rose. Pohodlně se usaďte, obklopte se polštářky, anglickým čajem a oblíbenou knihou. Pan Darcy právě vchází do dveří.

  1. Ženy vládnou světu.
A když už jsem u těch čtenářek, promiňte pánové, do oka mi padla růžová rohová sedačka Hilda. Ta je jako šitá nejen pro všechny milovnice dojemných romantických příběhů Moyesové a Sparkse, ale i současných knižních hitů s růžovou obálkou (mám na mysli třeba Teorii podivnosti, Cítit znovu nebo Prokletý rok). Schválně, kolik máte v knihovně růžových knih?


Tenhle článek vznikl tak trochu na odlehčení. Kterou z nich byste si vybrali vy?

Komentáře

  1. Asi tu první, úložným prostorem na knihy nepohrdnu 😃

    OdpovědětVymazat
  2. O té Kingovce jsme uvažovali, když jsme dělali byt :D Ale nakonec jsme šli do palet :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já si před lety pořídil kožené chesterfieldské křeslo právě na čtení. Pohovka ale též může být fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. S manžílkem jsme si chtěli letos trošku renovovat ložnici, ale nemáme na to dostatek finančních prostředků. Očekáváme, že na Vánoce dostaneme od rodičů z obou stran nějaký finanční obnos a poté asi zamíříme na povánoční výprodeje na hmnabytek Kupovali jsme tam noční stolky a byli jsme spokojení.

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevím, pro fanoušky Zaklínače by doma neměl chybět socha jednorožce, což? Jestli víš, jak to myslím. :) Ale náhodou zajímavý žebříček. Hlavně ten první gauč naprosto vystihuje Stephena Kinga. Hlavně tedy Osvícení, i když má asi trochu blíž k filmu než ke knize. Ta mi barevně přišla hodně šedivá a taková jak kdyby v negativu, nebo spíš v sepiovém odstínu. Ale to neznamená, že King neobsazuje pravidelně moje žebříčky knih.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží