SOUTĚŽ o Čtenářský deník a dobrou brazilskou kávu



Moji milí,

jestli mě ještě nesledujete na facebooku, měli byste začít. Alespoň jednou měsíčně tam vyhlašuji soutěž o knihu. Ta únorová je výjimečná, protože tentokrát můžete vyhrát knihomolskou lahůdku: Čtenářský deník, do kterého si můžete zapsat rovnou stovku knih. Najdete v něm nejen místo na vlastní hodnocení, ale i celou stránku na poznámky o knize. A to se vyplatí. Nafocený ho najdete na konci článku a věřte mi, že jsem si z něj sedla na zadek.

Tentokrát jsem se dala dohromady s milou šéfkou z brněnské pražírny Grain a ta mi pro vás nachystala i balíček té nejlepší kávy! Jste z Brna? Pražírnu najdete na ulici Milady Horákové, pár desítek metrů od Moraváku a věřte mi, že ta vůně čerstvě pražené kávy je slovy nepopsatelná. Není to klasická kavárna s hromadou stolů, ale posedět si můžete třeba hezky za vitrínou a vybraný nápoj vám připraví z 11 druhů kávy (mají 100 % arabiku, robustu, směsy i kávu bez kofeinu). Coffee to go je samozřejmostí. Navíc mají věrnostní kartičky a každý sedmý kelímek je zdarma!
A pokud to máte do Brna daleko, k dispozici je vám eshop.

Pravila soutěže jsou jednoduchá a najdete je pod tímto odkazem. Hodně štěstí!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží