Kecky (Conversky) – buď je milujete, nebo nenávidíte

Když se zeptáte někoho, kdo mě zná, jaké tři věci ho v souvislosti se mnou napadnou, nejspíš to budou knihy, rock a kecky. Nejlíp červené, ty fakt můžu. Takže když mi z Bonami navrhli, ať napíšu v rámci soutěže článek o botách, nebylo nad čím váhat. Já kecky totiž miluju ještě víc, než Carrie Bradshaw lodičky od Manola Blahnika (to jsem si musela vygooglit). Ty se totiž nedají nosit ke všemu.

Tak to jsou naše krásky


Ke keckám jsem si cíleně našla cestu někdy v osmé třídě, kdy jsem se totálně zbláznila do Paula Walkera, který je v sérii Rychle a zběsile o rychlých autech (jo, tenkrát šlo v těch filmech opravdu hlavně o tuning) nosil. A taky jsou rockové, takže i když jsem Nirvaně a Kurtu Cobainovi propadla až o pár let později, mám takový pocit, že kluci z My Chemical Romance a Green Day je nosili a ty už jsem tenkrát znala/žrala.

Takže kecky (Conversky) buď milujete, nebo nesnášíte, ale nic mezi tím. Jestli právě koukáte na gif na pravoboku, tak ano, já si je vzala na maturitní ples a ano, vdávala jsem se v nich. Což v dnešní době už není nic zas tak výjimečného, kdyby kecky neměla i půlka svatebčanů. Řeknu vám, že ty společné hromadné fotky vypadají skvěle a zlanařila jsem do tenisek i moje rodiče :). Matka nevěsty v keckách – to už cool je.

TOP tři Converse kousky z Footshop.cz

Converse Chuck Taylor jsou prostě klasika – plátěné tenisky s legendární hvězdou na boku tu jsou s námi už od roku 1918. Tehdy to byla výsada vrcholových basketbalistů až do roku 1980. To už si Conversky ale zamilovali umělci a už se jich nevzdali. Kolekce Converse Chuck Taylor 70S  má lehce nažloutlou podešev s černou linkou – prostě správné retro

Možná jste si všimli, že to jsou všechno boty z pánské kolekce, ale zaprvé mám na ženskou docela velkou nohu (prý po pradědečkovi, to chce holka slyšet) a zadruhé Conversky jsou unisex (pokud teda nejsou růžové).

1. Converse X Concepts Chuck 70

Když na ně koukám, vidím se, jak se procházím po cestičce mezi dvěma poli s obilím až do pasu. Na jedné straně obzoru zapadá slunce a barví nebe přesně do téhle kombinace červené, oranžové a žluté. Na druhé straně už je téměř noc. Hvězdy, měsíc. Tohle je prostě můj letní favorit z Footshopu.

Mám ráda detaily a tyhle kecky jsou jich plný - počínaje tou cool podrážkou a konče logem na zadní straně boty. Navíc je červen duhovej měsíc a já menšinám fandím. Veřejně. 

3. A nakonec jedny kožené Conversky
K roztrhaným kalhotám i punkové sukni značka ideál. A dají se nosit od jara až do zimy (byly doby, kdy jsem nosila kecky celoročně, i ve sněhu, ale to jsem bydlela v Brně a tam je trochu jiné podnebí, než tady na Vysočině).

Kam s novými botami - botníky Bonami

A kam bych si nové boty dala? Když jsme se před třemi a půl lety stěhovali na Vysočinu (do kraje kravám zaslíbeného – tu reklamu prostě musíte vidět ☺), pořizovali jsme botníky hned dva. Jeden máme v předsíni – zavírací, vysoký asi dva metry a jsou v něm boty, co právě nenosíme. 

A přede dveřmi do bytu je druhý, můžete ho vidět na první fotce nahoře. Chtěli jsme nějaký, na kterém se dá sedět. Proč? Protože mi tenkrát už rostl pupek a já se bála, že si za nějaký měsíc ty tenisky ani nebudu schopná zavázat. Zadruhé už jsme jedno dítko měli a to obouvání jde vážně líp, když u toho prcek sedí (alespoň deset vteřin). Takže kdybych si mohla vybrat znovu, tak lavici s úložným prostorem buď Homitis Sunno (tam si ale nejsem jistá, jak by po půl roce používání vypadal), nebo Woodman Slussen z Bonami – koukněte, jak tančí!
Woodman Slussen

Takže takhle se to má s botama u nás. A co vy a kecky? Milujete? Nesnášíte?


Komentáře

  1. Já teda musím říct, že converse boty mě vždycky hodně bavily a to i přesto, že teď, skoro před třicítkou, už dávám přednost spíše pohodlnější obuvi. Ale to je taky hlavně proto, že v botách chodím celý den a converse prostě nejsou žádný ergonomický zázrak. Ale je to rozhodně kult, to se nedá popřít! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží