Jak vytvořit životopis hravě a online

Rok 2021 pro mě bude jistě plný výzev - vyjde mi další povídka, tentokrát v hororové antalogii Osidla temnoty, kterou dává dohromady Jan Hlubek; druhé dítko půjde v září do školky a já si budu hledat po pěti letech doma práci. Navíc nejspíš v tu nejhorší možnou, covidovou, dobu. 

Ještě úplně nevím, jakým směrem se vydám, zato mám poměrně jasnou představu, kde bych nechtěla skončit (třeba za pokladnou v místním Penny ☺). A abych v obrovském množství uchazečů o práci uspěla, chce to „vymazlenej“ životopis. Jak vytvořit takový životopis, který nezapadne mezi desítky ostatních?

Víte, jak se říká, že si k sobě člověk přitáhne to, co zrovna potřebuje? Tak na mě vyskočil editor životopisu od Cvapp.cz a tam jsem vlastně našla úplně všechno. 

Krok 1 - stačí vytvořit životopis online

Už jste někdy životopis sestavovali? Prima, směle do toho - napsat životopis online je vlastně hračka. A jak vytvořit životopis, když to děláte poprvé? K dispozici jsou vám kromě kompletního průvodcevzory životopisů pro různorodé pracovní pozice.


Krok 2 - vyberte si šablonu

Je jedno, jestli se rozhodnete podle názvu (všimli jste si, že nesou jména velkoměst? Originální. Jdu hledat Řím.) nebo podle náhledu. Šablona vám nesmírně usnadní práci a vytvořit životopis, který bude už po vizuální stránce odlišný, vám zabere minimum času i bez znalosti grafiky.
Já jsem si vybrala New York, prostě proto, že se mi líbila jeho struktura.

O tom, jaký formát životopisu si zvolit podle zaměstnání, o které se ucházíte, je docela zajímavý článek přímo Cvapp.cz.


Krok 3 - propojte životopis se sociálními sítěmi

Nejspíš už jste na sebe stejně všechno Facebooku práskli, takže proč si neusnadnit práci. Ale co se mi líbí je, že tento krok lze přeskočit, pokud se vám podobné propojování příčí.

Pokud odmítnete: vložíte jméno a příjmení, e-mail a další osobní údaje, profesní zkušenosti atd.

Krok 4 - Vyplňte kompletně profil

Nejpracnější část tvorby životopisu - sepsání všech pracovních zkušeností, vzdělání, dovedností, koníčků a absolvovaných kurzů. Vychvalte se do nebe, zdůrazněte své největší přednosti a úspěchy, nejlépe takové, které souvisejí s nabízenou pozicí.

Líbila se mi možnost vložení předformulovaných frází přímo z Cvapp.cz, které si pak pouze upravíte na míru. Však to znáte - víte, co chcete říct, ale v té odborné hatlamatilce to přeci jen vypadá líp.

Krok 5 - Stáhněte si životopis, kterým uděláte dojem.

Jak vytvořit životopis už víte, je hotový! Stačí si ho stáhnout do počítače a sdílet. K dispozici je u většiny šablon kromě formátu PDF i export do Wordu a odkaz ke sdílení např na LinkedIn. Pokud jsem to schválně pochopila, abyste si mohli svůj životopis stáhnout, je třeba premium účet, který je zpoplatněný. Pozor, ne všechny nástroje jsou na Cvapp.cz zpoplatněny.

Jak ale sami vidíte na obrázku, zkušební verze vám díru do rozpočtu rozhodně neudělá a upřímně - ten životopis vypadá vážně vymazleně, takže si lidé z Cvapp.cz těch pár kaček za svou práci zaslouží. Obzvlášť, když díky nim vy získáte tu svoji. Takže zaplaťte a ucházejte se o práci.





Co ještě Cvapp.cz nabízí?

  • rychlé a snadné online úpravy
  • okamžitá kontrola pravopisu
  • export do programu Word
  • průvodce, jak vytvořit životopis tak uživatelsky přátelského, že to zvládne i vaše babička.

Komentáře

  1. Zatím mám už životopis vyhotovený, ale nikdy není na škodu se inspirovat k případnému vylepšení.

    OdpovědětVymazat
  2. Nějak nevím, proč bych měl chtít propojovat životopis se sociálními sítěmi. Instagram a Facebook jsou moje soukromí a pustím si tam jen takové lidi z práce, které chci. Nejsem příznivce žádného velkého sdílení třetím stranám. Ono pak ani nevíte, komu všemu se váš seznam přátel sdílí. A pravidelně se setkávám s tím, že někomu ukradnou na FB účet nebo hacknou chat. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Z vlastní zkušenosti nikomu nedoporučuji tuto stránku. Uděláte si sice krásný životopis,za který zaplatíte pár korun ,ale tím to nekončí ... Automaticky se ukládá číslo platební karty a každý měsíc vám strhávají podivnou částku, která není ani v ceníku ( u mě je to 650 Kč), ale co je ještě větší pecka tak to,že tato bezva společnost se ve svých podmínkách prakticky zříká veškeré odpovědnosti za svoje fungování(chybné údaje na webu,špatne ceníky,jiné informace atd.) ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží