Na hraně temnoty (Nathaniel Wonderful a Theodora Stonewall)


„Bez emocí jsem zamířil k mrtvé věci, na níž hmyz pořádal svůj banket hříchu, kterému jako obvykle vládly obžerství a chtíč.“

Zakhar, chlapec odložen na prahu sirotčince a „opečováván“ otcem představeným nepatřičným způsobem se dostává do učení čaroděje Azarova. Po tři roky mu byl po ruce a zároveň se ho stranil a spoustu času věnoval samostudiu... Dokud mu cestu nezkřížil démon.

Hlavní antihrdina je dost netradiční, plný rozporů a vnitřních démonů. Chlapec, který vyrůstal bez rodičů a bez lásky. Otec Horin a jeho velké ruce v něm vypěstoval fóbii z fyzického kontaktu. Byl přemýšlivý, ambiciózní a zkažený. 
Přiznám se, že se mi hlavní hrdina dostal pod kůži a otevřel některé staré rány nebo chcete-li dveře, které měly zůstat zavřené. O to víc se mě celý příběh dotkl a dokonce přivodil nejednu noční můru.


Na hraně temnoty se odehrává ve stejném universu jako prvotina autorů Nevyzpytatelné jsou cesty osudu.

„Zvláštní pocit, slyšet plynout zrnka z přesýpacích hodin pozpátku.“

Hodnocení: 4/5

Slibně našlápnutá TEMNÁ série.

První polovina knihy je hodně dějová a ohromě mě bavila. Druhá už míň - je věnována přípravě na cestu a místy tam byly stránky plné až psychadelických úvah a retrospektivních pasáží, ve kterých jsem se ztrácela. Konec měl však správné grády a konečně vysvětlil i (zdařilou) ilustraci na obálce.

Škoda toho pomalejšího tempa od událostí s Božidarem, ale konec mi to vynahradil. Líbil se mi malý formát i grafické zpracování, ani k typografii nemám výtky. A hlavně se klaním jazykovému mistrovství autorů, to je slast! Jsem zvědavá, co bude dál.



Pokud vás první díl chystané série zaujal, neváhejte a spěšně navštivte blog autorů, kde naleznete nejen ukázku ke stažení, ale i možnost si knihu objednat.
Tímto autorům moc děkuji, že jsem se dostala na seznam recenzentů, pro které byla knížka zdarma a navíc s podpisem. Už vyhlížím její pokračování.

Pokud se vám recenze líbila, zařaďte se mezi mé pravidelné čtenáře.

Komentáře

  1. Hezká recenze, ale toto asi nebude čtení pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavě vypadá jak obálka, tak i obsah! Přestože od hororů v poslední době přecházím na více odpočinkové čtivo, občas si nějakou hororovou parádičku střihnu. Díky za tip - a za znovuovjevení tvé nové adresy.
    P.S. jak jsi psala v minulém článku na blogu, že nevíš, jestli budeš články přidávat na starý i na nový, tak - mám obavy, že ten starý bude kompletně zrušený. Jestli chceš něco zachovat, zálohuj, zálohuj. Nebo máš blog komplet přetažený? Teď nestíhám dělat velké průzkumy, jen jsem chtěla poradit.
    A sama jsem teď na novém bydlisku - Realita v říši snů a jsem na blogspotu. Vlastně mě proklikneš přes jméno a kdyby ne, tak jsem na eumenidas.blogspot.com. Zdraví tě bývalá Vendy! A přeju pěkné blogování na novém. Tvůj blog má pěknej příjemnej kabátek.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Díky za komentář. Sleduj mě i na instagramu, ať ti neunikne žádná novinka.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Šikmý kostel (Karin Lednická)

Antivirový šátek nanoSPACE - vyzkoušeno

10 důvodů, proč číst fantasy Dvůr trnů a růží